Cold case

Publicerat: 2009-12-07 Kl: 17:14:17 | I kategori: Min vardag





Fryser like hell just nu.. Trots två koftor och tofflor.. Jag är inte sjuk jag bara fryser onödigt mycket, konstigt

Sonja undrade vad jag önskade mig i julklapp och jag blev fundersam för jag har inte tänkt på det så mycket, så jag började tänka och har knåpat ihop en lista som ni kan kika på här och skicka till mig via Posten eller lämna den till mig bara :)

Det var tänkt att Pato skulle komma idag men det blev inte så, aja. Jag ska bara ta det lugnt för imorgon ska jag jobba igen, yess

Ska försöka lägga upp lite bilder på vad jag har inhandlat i stora staden mina kära läsare

Taio Cruz - Break Your Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0