Julkort och klappar

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 23:19:47 | I kategori: Min vardag




Idag har jag börjat med julklapparna (bättre sent än aldrig). Ska försöka fixa lite imorgon också i Härnösand, men det är inte så kul att gå själv så jag tröttnar fort och drar hem och sover eller något sådant istället. Jag har även skrivit julkort ikväll! Jösses som jag har skrivit, älskar att skicka kort/brev speciellt nu vid jul.
För nu börjar jag känna av julen, yes

Jag har ingenting speciellt inplanerat denna vecka förutom att jag ska städa, jobba och köpa julklappar. Jag hoppas jag hinner att fota lite också

Nu ska jag sova för jag ska upp och jobba imorgon!

Jag sjunger högt för mig själv i min ensamhet


Taio Cruz - Like a star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0