Like a melody in my head

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 22:06:00 | I kategori: Min vardag


 

Idag har jag fixat nästan alla julklappar och jag är faktiskt stolt över mig själv att det gick ganska bra och snabbt. Imorgon ska jag kanske ner igen men då ska jag gosa med fina Cisi i Birsta och i Sundsvall eftersom att det tydligen är jätterea på Bikbok! Måste ses.

 

Jag sov enormt dåligt inatt, sov kanske tre timmar, vaknade hela tiden, vred mig, vände, blev irriterad och allt var bara jobbigt. Inte kul då man har en jobbig arbetsdag framför sig..

 

Aja nu ska jag snart hoppa i säng och se om det går bättre denna natt, vilket jag tvivlar på.

 

PEACE

 

Jordin Sparks - Was I The Only One

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0