A pretty flower in a vase

Publicerat: 2009-11-16 Kl: 20:06:13 | I kategori: Min vardag



Igårkväll åkte jag till min fina pojkvän Pato, jag hade inte träffat honom på väldigt lång tid, och det var grymt jobbigt för mig, och för han. Så igår ville han att jag skulle åka ner och det gjorde jag, klockan 21.30, sängdags för min del egentligen. Jag vill bara säga att du är den finaste och jag älskar dig Pato, du får mig alltid att skratta och du lockar fram sidor hos mig som ingen annan. Du är min, och det är jag så glad för.



(Tagen i Stockholm med mitt Tamron AF 70-300/4-5,6)


Idag har jag jobbat i fulvädret! Jag tycker inte om att köra då det regnar såhär, jag blir blöt över hela vänstersidan av kroppen haha, det ser ganska så roligt ut. Imorgon är det planerat att jag ska träffa min fina vän Malin som jag inte har träffat på ett bra tag. Saknar henne! Så vi får hoppas att det blir en fika i Härnta.

Var även ut till systeryster med lillebror och lite fikabröd. Hon hade semester idag och snäll som jag är åkte vi dit för att umgås en sväng. Hon är tjock nu! 8.e månaden nästa vecka.. Jisses så snabbt det går. Igår stickade jag en liten halsduk till bebben av garnet som var kvar av min haha.

Aja nu ska jag hitta på något, sticka lite till kanske?

Oren Lavie - Her Morning Elegance


Kommentarer
Postat av: carolina

men absolut! :D hehe, stickade jätte mycket förut men nu när jag provade igen så fick jag inte in knixen igen liksom så jag gav upp.... men med lite mer tid så ska det nog allt gå! :) vore mysigt, ja! :D

2009-11-17 @ 13:29:56
URL: http://ckra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0