Fika med en tjej med nytaget körkort

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 20:18:41 | I kategori: Pictures



Igår tog jag min fina (läs: lortiga) panda ner till Sundsvall för att hälsa på på min gamla skola och säga hej på mina fina gamla lärare (som inte hade tid för mig...) Efter det drog jag och Emma (i varsin bil) till Birsta för att fika och strosa runt lite. Blev lite shopping också men Emma shoppade mest eftersom jag försöker hålla mig tills jag och Cisi ska till Stockholm på lördag!! Slänger in lite bilder från gårdagens mys:

Köpte denna från Gina

 

Mike Snow - Animal

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Såg riktigt trevligt ut och super bra låt föresten!:D

KRAM SÖTNOS

2009-11-05 @ 23:05:25
URL: http://nogg.se/tigress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0