Gråt ut kära du

Publicerat: 2009-11-01 Kl: 22:26:08 | I kategori: Min vardag



Igår var det fest hos Makke. Jag satt mest bara ensam i soffan och tittade på alla. Kände inte så många så det blev en ganska tidig kväll. Drog igång Patos larm hemma gjorde jag också, fyfan vad panik jag fick... Usch..

Idag tog jag en lååång promenad från Sundsbruk till Makke i Ljustadalen för att hämta bilen. Det var grymt skönt men jag ångrade djupt att jag inte tog med mig kameran, men d¨har jag lärt mig en läxa.

Jag har inget jobb imorgon... Men det skulle inte förvåna mig om de ringer imorgon eller på tisdag och saknar mig (hehe) Om inte så kanske jag fotar om det är fint väder. Har ju inte hunnit leka så mycket med mitt Tamron objektiv så mycket.

Jag har börjat sticka igen hörrni! Ska slänga upp bilder snart. Det ska bli en halsduk av något slag, antingen en omlott eller en vanlig.

NU: Mysa med min stickning

Melissa Horn - Tyck synd om mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0