Make you scream my name

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 19:28:06 | I kategori: Min vardag



(Tagen i Stockholm med mitt Tamron AF 70-300/4-5,6)


Efter jobbet idag mötte jag upp min fina vän Malin som jag träffar för sällan! Men jag fick en del uppdatering om vad som händer och har hänt i hennes liv och hon i mitt haha. Mycket mysigt var det iallafall

Jag är sugen på att fota men det är så  tråkigt väder är kolsvart då jag kommer hem.. Blä. Jag måste införskaffa mig en blixt... Eller kanske önska sig i julklapp? Det börjar ju närma sig så kanske det. Ja jag måste börja med önskelistan snart så Tomten vet vad han ska ge mig

Jag ska vara med Emmsipemmsi i helgen. Hon ska komma till mig och vi ska mysa i min skog hihi.

Jamie Foxx ft T.I. - Just like me

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag vännen. Vi måste träffas oftare :)

2009-11-17 @ 23:32:58
Postat av: Emma

Ja det måste vi verkligen! :) Såg dig i Jippie btw :D Sötnos där

2009-11-18 @ 18:55:20
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0