Så långa nätter

Publicerat: 2009-11-15 Kl: 17:25:15 | I kategori: Min vardag



Tagen i Stockholm med mitt Tamron AF 70-300/4-5,6


Vilket tråkigt väder det har varit idag! Kallt, dimmigt och bara dåligt! Inte roligt. Men jag har suttit inne hela dagen, stickat och kikat på serier, det är också mysigt.

Jag har fått en del kommentarer (både på bloggen och på msn) om min halsduk och jag har även fått beställningar, vilket är kul! Får se om jag hinner och så.

Nu ska jag fortsätta sticka och se på Prison Break. (Jag väntar på nya House-avsnitt..)

Marilyn Manson - Four Rusted Horses


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha joo, men de är ju avkopplande att sticka!! Så länge de går bra vill säga.. :D



Hahaha jag har jätteont i knäet fortfarande så de var en redig vurpa ;) Säkert rolig för dom som såg. :P



hehe jaa, vi har inte riktigt bestämt oss. Ska ta och kolla upp vart de är varmt och soligt då :P

2009-11-15 @ 17:30:04
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha jo, vi har funderat på de. Eller ja, andreas föräldrar har gett förslag^^

Men vi får väl se vart vi åker :D bara de är varmt är jag nöjd... Men andreas gillar inte solen så han kommer få lite jobbigt stackarn... Hehehe

2009-11-16 @ 16:43:44
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0