Snart bär det av

Publicerat: 2009-11-07 Kl: 14:23:32 | I kategori: Min vardag





Ikväll vid 18-tiden sitter jag och Cisi på tåget på väg ner till Stockholm. Vi kommer att vara framme vid typ 23-tiden. Vi ska ha det supermysigt och jag har med mig hela min kamerautrustning och vi ska försöka ta så mycket bilder som möjligt! Jag är osäker på om vi kommer att ha internet så jag kan uppdatera här men det får vi se.

Nu ska jag se klart på House avsnittet sedan ska jag rulla ner till Cisi.

HEJDÅ, jag ska ha det bra

Ne-Yo  - Because Of You

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Emma!

Kul attläsa din blogg! Men jag blev väldigt rörd av det du skrev om din pappa och hur du känner. Blev tårögd. Oj vad du är lik din pappa!! Du är en mycket fin tjej som kan komma hur långt som hellst! Vilket jag verkligen menar!En stor kram från mig. Ha det nu så skönt i Stockholm

2009-11-07 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0