Alla reagerar

Publicerat: 2009-10-23 Kl: 16:13:06 | I kategori: Min vardag



Det var tänkt att vi skulle ut ikväll men det blev inte. Så därför ska jag vara hemma och mysa igen med film och godis. Sedan blir det nog en tidig kväll.

Igår kom Pato hit, det kändes som att det var ett tag sedan därför pussade jag extra mycket på honom innan han somnade... Innan mig... Tvärsöver sängen.. Hmpf. Men han gör mig så glad ändå, för denna fina lapp satt i mitt rum idag då jag kom hem. Love him!



Imorgon ska jag vara med älsklingsbruden Cisi efter att hon slutat jobba. Vi ska se på skräckis och äta godis hehe. Nu ska jag nog slänga ett öga på tidigare avsnitt av Comedy Fightclub, Kodjo var med igår men jag missade det... Love him too!

Mange Schmidt - Ledig
^ Vet inte varför men varje morgon
då jag vaknar så är det den
första låten jag nynnar på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0