My life is glamorous sometimes

Publicerat: 2009-10-18 Kl: 21:08:54 | I kategori: Glamour



Min fina vän

Sötnosar

Sötnosar

 

Min klädsel för kvällen: Jeansskjorta HM,
Svart långt linne
Gina Tricot, Svarta lacktights HM,
Halsband
Ur & Penn, Armband Cocoo


Emma fixade mitt hår <3

 

Det var en riktig toppenkväll trots att vi planerade allt i sista sekunden. Men jag hade det kul och jag tycker om min fina vän Emma så mycket, vi har det så roligt tillsammans! <3 Vi förstår varandra så bra och vi finns alltid där för varandra. Detta ska göras om tycker jag!

Nu ska jag packa upp och snart sova för imorgon är det jobb!

 

Foo Fighters - Times Like Theese

 


Kommentarer
Postat av: paula

fiiiin du var i den raggar- frippen! skitsnögg:DD:

2009-10-19 @ 16:26:55
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0