Birsta idag igen då

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 21:48:14 | I kategori: Pictures



Idag har jag varit i Birsta med mina vänner. Det har varit riktigt kul och mysigt! Fick även kika på Sandras otroligt mysiga lägenhet! Har inga bilder på vad jag har köpt idag men det kommer väl senare. Jag har köpt en jacka iallafall och en kort typ "paljettjacka" från Gina. Mycket nöjd.

Det där är min kompis Sandra, hon är söt

 

Vi åt på McDonalds

 

Vi provade, eehm, stövlar. (Hej Sandras fingrar!)

 

Det var en sådan jag köpte fast en svart, grymt skön



Nu ska jag hoppa i säng för mina ögonlock faller ihop hela tiden och jag orkar inte mer. PEACE

LMFAO - Scream My Name

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hade riktigt kul!!!! <3

2009-10-29 @ 10:48:56
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0