Frozen hands

Publicerat: 2009-10-01 Kl: 17:21:34 | I kategori: Min vardag



Just nu är jag glad för jag har precis klickat hem ett Tamron 70-300!
YES, billigtbilligt. Så jag hoppas att jag får den på typ måndag. Då ska jag också jobba, ska köra här i mina hoods vilket jag gillar starkt.

Idag och igår har det varit riktigt kallt, jag har haft på mig halsduken hela dagen då jag har kört (blir kall då jag kliver ur och in då jag ska upp i lägenheter oså) så nu måste jag ta på mig mer kläder! Läste att Nevnarien fortfarande har shorts, jösses. Här uppe är det på tok för kallt för det nu :P Men det finns en del på jobbet som härdar (de har en liten intern tävling om vem som kan ha dem längst.. Hmmpf)

Ikväll ska jag bara mysa med film eller House för det är jag värd! I helgen (lördag) blir det nog utgång. Det var tänkt att jag skulle följa med Pato och dem imorgon till Stadshuset och se Stor, men jag är för Liten. (haha jag är rolig jag!) Så istället tar jag det nog bara lugnt här hemma.

NU: Mat

Million Stylez - Superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0