Film: Benjamin Buttons otroliga liv

Publicerat: 2009-09-10 Kl: 19:45:02 | I kategori: Tips





Lillebror och jag har precis sett klart Benjamin Buttons otroliga liv och jösses så jag grät ibland haha. Jag tycker att den verkligen är sevärd i allafall! Jag klagar inte på Brad Pitt heller...Hmpf..


Klockan 21 ska jag se Lyxfällan på 3.an som jag tycker är riktigt underhållande. Jag förstår inte riktigt hur människor kan göra så mot sig själva...



Idag fick jag mitt bordsstativ men det är lite för klent för min kamera men det fungerar för att kosta 49 kronor så. Men jag trodde att den skulle orka men men. Jag skakar så otroligt mycket så allting är en förbättring för mina macrobilder känns det som.

I helgen får vi se vad som händer, har en del planer men får se hur de planeras upp.

Nu ska jag försöka göra en liten budgetplan inför nästa månad och sedan se Lyxfällan haha

Alexis Weak - Inne på klubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0