VÄLKOMMEN

Publicerat: 2009-09-08 Kl: 14:37:31 | I kategori: Min vardag




Välkommen till min nya blogg!

Detta är andra gången jag byter blogg men jag var trött på den tidigare (eemmakat.blogg.se), både på namnet och utseendet och tycker att den tillhör mitt förflutna nu. Det är Cisi som har hjälpt mig med bakgrundsfärgerna och typsnittet, men headern har jag gjort själv (stolt).

Ska kanske köra en presentation för er nya läsare? (Som om ni finns haha)

Jag heter Emma, är 19 år och bor i en liten stad som heter Härnösand. Jag jobbar just nu som brevbärare och hoppas att jag får vara kvar där ett tag till tills jag vet vad jag ska plugga till för jag trivs som fisken i vattnet på Posten. Mest av allt just nu vill jag flytta hemifrån, helst till Sundsvall och inte till Härnösand. Varför? Därför att Sundsvall lockar mig mycket mer än Härnösand som är för liten för mig, alla vet vem alla är (somliga kan tycka det är mysigt men inte jag) och det finns ingenting att göra där.

Jag har en underbar pojkvän som heter Patricio, 20 år och bor i Sundsvall och är från Chile. Han är verkligen toppen och han får mig att må bra!  Jag har också underbara vänner som jag tycker om att träffa över ett glas vin eller en kopp kaffe.

Jag har tre syskon, en lillebror och två äldre systrar varav en bor i Hudik som jag, tyvärr, inte träffar så ofta. Men min andra syster går omkring och är gravid just nu vilket jag är otroligt glad för! Till vänster ser ni länkar till hennes och andra vänners bloggar, kika där!

Jag och min bror har nyligen (?) införskaffat oss en Nikon D40 eftersom vi älskar att fota (i allafall jag). För ett tag sedan köpte jag även lite nya saker till den som ett objektiv och mellanringar som jag har blivit tokigt förälskad i! En D40 är inte en värstingkamera men jag tänkte att jag hellre satsar på fler objektiv för att variera lite. Det fungerar toppen!

Om det är någonting mer ni vill veta får ni kommentera för det gillar jag för jag fick nästan inga kommentarer på förra bloggen. Så läsare, visa er!

Nu ska jag snart se på film för familjen Jonsson/Vesterholm har blivit medlem i Lovefilm och har då klickat hem filmen Låt den rätte komma in .

En sista sak: Vad tycker ni om nya bloggen? Några åsikter om vad jag ska skriva mer/mindre om?

Hejdå!

Wilco - You And I



Kommentarer
Postat av: emma

VI ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-09-08 @ 14:42:25
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: Johan

Fyndigt med "Min vardag - din kafferast"! Tummen upp. Hur går det med att bestämma sig för plugget?

2009-09-08 @ 15:35:08
URL: http://mellenius.blogg.se/
Postat av: emma

Vi vill ha mer uppdateringar! Var lite glest med det på förra ;) HOHO. Och mer bilder för du är sååå duktig med kameran :'D

2009-09-08 @ 16:43:24
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: vildvittran

Jag tycker verkligen om din nya blogg och nu slipper man se de dära surdojjorna varje gång man kommer in på din blogg.... Hihihi! Skriv oftare (vilket jag också bör göra..), det behöver inte vara långa redovisningar om vad du gjort. Kanske bara en känsla som flög förbi? Puss!

2009-09-08 @ 19:49:57
URL: http://vildvittrans.wordpress.com
Postat av: Johanna

Jag tycker du är duktig på att blogga, dock är det lite glest mellan uppdateringarna ;) Fin header :) Kram

2009-09-09 @ 12:26:43
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: jenny

jättefiin och mysig !

2009-09-09 @ 22:21:34
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0