Emma Katarina Jonsson

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 18:52:37 | I kategori: Listor





Jag...
är:
trött på en del människor..
ger intryck att vara: snäll
kan: köra bil, göra en konstig min med munnen, sticka, baka, köra högerstyrd bil och så vidare
blir glad av: musik, fint väder, pengar, mina vänner och kaffe
har: ett Muminplåster på mitt pekfinger (papercut..)
vill ha: boken Patient 67, Nikon D5000 och egen lägenhet
skulle vilja: åka på Peace and love NU
tycker om att: läsa, kolla på serier och sticka
har ett brinnande intresse för: foto
bryr mig om: andra
trivs med: Min familj och mina vänner
känner obehag för: att gå på offentliga toaletter och ta i småpengar
planerar att: jobba i sommar och ha det jävligt roligt
bor: i skogen i Härnösand.. Wiho..
skulle vilja bo: Centralt.
klär mig gärna i: Jeans eller tights och sköna skor
äter gärna: Tacos
dricker gärna: Kaffe, vatten och cola
tränar: inte så ofta men ska försöka börja någorlunda då vägen här
ute har blivit torrare..
tittar ofta på: How I met your mother, Lost & House
lyssnar ofta på: Melissa Horn, HIM, Marilyn Manson.
läser: VeckoRevyn, FOTO och boken Elsas mode
prenumererar på: VeckoRevyn och FOTO

Kommentarer
Postat av: elina

häggsjö är vackert!!

2010-04-27 @ 19:12:19
Postat av: Emma

ha ha ha.

2010-04-27 @ 19:13:46
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0