Inte som jag hade tänkt mig

Publicerat: 2010-04-07 Kl: 15:28:06 | I kategori: Min vardag





Vaknade vid 15 idag.. Oops.. Men det gör inget för jag är ju ledig och det var skönt att sova. Ska försöka kliva upp snart och kolla vad vi har för att kunna baka till min fina familj.

Jag har ju börjat på en halsduk också! Räknade igår och detta blir min åttonde... Om man räknar med de två bebishalsdukarna jag också har gjort.. Åtta halsdukar på mindre än tre månader.

Sitter och planerar helgen med Emma också. Det var tänkt att vi skulle på Avenyn och se Hoffmaestro & Chraa men vi bestämde oss för att spara dem till Gatufesten istället. Så vi ska nog äta god kinamat och gå på bio och bara rå om varandra på fredagen, för det behöver vi.


Just don't give up on me
I won't let you down


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2010-04-07 @ 15:32:06
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag älskar dina blåa ögon!

2010-04-07 @ 16:07:04
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0