Klockan är mycket, jag vet

Publicerat: 2010-04-12 Kl: 04:21:07 | I kategori: Listor





Mina favorit…


SKOR: Sneakers
SNEAKERS: Mina Adidas
JEANS: cheap monday
T-SHIRT: En svart oversize
UNDERKLÄDER: Bomull
VÄSKA: Min stora svarta som jag köpt på Erikshjälpen för 70 spänn
PLÅNBOK: Min bruna med fula färger
SOLGLASÖGON: Mina stora svarta från Gina
KLOCKA: Min lila..
SMYCKEN: Mina silverringar och mitt Evfa Attling halsband
TV: Brors...
BIL: Min Panda! <3
MOBILTELEFON: Den senaste jag hade som blev stulen..
MP3: Min fina Creative Zen
DATOR: Skoldatorn var fin
SMINK: Lancôme's mascara
ANSIKTSKRÄM: Niveas
DEODERANT: Dove
TANDKRÄM: Spelar ingen roll
SCHAMPO/BALSAM: Redken
TVÅL: Spelar ingen roll bara det luktar gött!
PARFYM: Min Paris Hilton
MINERALVATTEN: Bonaqua med päron
VIN: Vitt eller rosé på sommaren
DRINK: Ingen speciell
BRÖD: Polarbröd
MAT: Tacos
GLASS: Vaniljglass
GODIS: Choklad
SÄNG: Syrrans gamla
LAKAN: Spelar ingen roll
FRISÖRSALONG: Rut & Karl
DAGSTIDNING: ST
MAGASIN: Veckorevyn, Foto och Close Up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0