Myst i Indal med söta tjejer

Publicerat: 2010-04-14 Kl: 21:55:20 | I kategori: Min vardag



Vaknade och var ganska seg imorse. Kände inte för att göra någonting annat än ligga i sängen i nattkläderna hela dagen. Men då fick jag en middagsinbjudan (pannkakor!) @ Indal vilket fick fart på mig. Så mycket mer än det har jag inte gjort idag.

Imorgon ska jag jobba och tjäna lite slantar, yes. Vad som händer till helgen får vi allt se. Och hur jag ska kunna somna inatt som är också värt att fundera på..

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Fan va fin du är och vad brun du såg ut i tröjan:D

2010-04-14 @ 23:40:41
Postat av: jane

Snygging!



Ja det skulle vara hel mysigt. Bara att kolla så åker ni ner:)



Alltid<3

2010-04-15 @ 13:26:22
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: paula

du ser asbrun ut!!!! min fina sommartjej:)

2010-04-15 @ 14:43:23
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0