Spontankväll!

Publicerat: 2010-04-18 Kl: 04:38:22 | I kategori: Glamour



Jag blev ombedd att skjutsa bror till Timrå så jag fick låna mammas bil
Blev förfrågad om jag ville vara chaufför åt Håkan och Linus, absolut!
Fick köra fiiina Audi A4 hela kvällen
Körde inte så lagligt i alla lägen
Var på bilträffen i Birsta
Träffade Micke och Jesper
Gick på krogen nykter i Härnösand
Träffade Malin
Dansade
Linus chef flirtade med mig..
Var med Sofia
Träffade en massa roligt folk
Blev bjuden på Subway av Håkan
Skjutsade hem folk

Och nu sitter jag här och ser att det börjar bli ljust ute..
Jösses vilken otroligt rolig och spontankväll detta har varit! Jag har haft kul och har inte behövt slösa en krona, underbart! Tack mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0