Böcker, jobb och lägenheter

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 20:50:41 | I kategori: Min vardag



Idag har jag mest legat inne och läst. Har kikat lite på Two and a half men också, kungserie! Nu har jag inte många sidor kvar i boken (typ 20?) och sedan ska jag börja läsa Mari Jungstedts andra bok tror jag

Imorgon och på tisdag ska jag jobba, sedan får jag se om jag behövs då det är många ordinarie som kommer tillbaka från semestern. Men om jag ska vara helt ärlig blir jag inte ledsen över en extra "ledig" dag då jag endast har avsagt mig jobb sex dagar i sommaren. Känns bra nu då lönen kommer ja.  Och på torsdag ska jag kanske träffa syster och fina Minoo då de är i stan.

Hörrni! Jag håller på att kolla lite smått efter lägenheter i Härnösand (inte den bästa staden jag vet, men det är faktiskt där jag har mitt jobb och där jag kan tänkas bo tills jag vet vad jag vill plugga till osv) så om det är någon som har tips på en hyres får de gärna slänga in en kommentar!

Puss småfrön



Kommentarer
Postat av: Jennie Nordquist

Hej emma, länge sen vi hördes av men endå. Jag har en jättegullig etta på 34 kvm på Brännavägen 39 som jag nog tänker hyra ut i andra hand då jag har kommit in på ett universitet i Uppsala. 2000 i månaden och då ingår internet 2 Mbit. Hade!

2010-08-15 @ 21:18:06
Postat av: Sofie

Hej

Jag ska hyra ut min etta på ca 30 kvm from 1 sept. Den ligger på Hovsgränd och är fräsch. Hyran är 2000 kr/mån inkl el och motorvärmare. Hör av dig om det låter intressant! Mvh Sofie

2010-08-16 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0