Bokmal då

Publicerat: 2010-08-11 Kl: 22:21:36 | I kategori: Min vardag





Har legat och läst min bok i princip hela kvällen, den är så bra så jag kan inte sluta! Men ibland måste man ju, typ då man ska äta och kanske gå på toa,.. Eller?

Då jag kom hem från jobbet så var det strömavbrott och jag visste att det skulle vara det i minst en timme till så jag drog på mig joggingskorna och drog ut i solen med min vän Mp3. Råkade slockna i sängen efter att jag duschat också så håret såg ju ut som någonting spännande sedan då jag vaknade.

Nu ska jag tända mina ugglor och läsa lite till för att sedan sussa. Imorgon efter jobbet drar jag till (fucking) Hemsön för att umgås med syster och Minoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0