It's tricky

Publicerat: 2010-08-12 Kl: 22:47:22 | I kategori: Min vardag



Har umgåtts med syster och systerdotter hela eftermiddagen och kvällen, mysigt och välbehövligt. Jag har varit så otroligt arg på min postbil idag som har jävlats genom att få för sig att bromsarna inte riktigt vill fungera så som de ska.. Inte okej.. Men jag lever nu och imorgon ska jag då inte köra den! Nu ska jag sova, är äckligt trött. Spännande att se vad helgen har att bjuda på, kanske bakar något igen.. ha ha. Positiv, hej!


Mosters lörvpösa!

 


Kommentarer
Postat av: syrran

Men lugna mä!!!! Sötaste lörvpösan i stan kan man ju lugnt påstå!

2010-08-12 @ 23:01:34
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0