När allt jag vill är att ha ett ja

Publicerat: 2010-08-26 Kl: 16:28:06 | I kategori: Min vardag




Har sovit grymt mycket idag, har drömt en massa skumt och jobbigt också. Jag ligger fortfarande i sängen men ska väl hoppa in i duschen, senare, inte nu. Idag är sista dagen jag är hemma från jobbet, imorgon ska jag pallra mig dit och kämpa på!

Blir nog inge Lillasyster på Memento imorgon, det är tydligen inga som jag känner som ska gå och min bror kan inte följa med för han ska till Stockholm.. Bajs. Jag får helt enkelt ta det nästa gång! (?)

Nu ska jag fortsätta vila och ta igen mig det sista med lite Two and a half men och böcker.

Usch, vilken människa jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0