Snodde en lista av Sandra jag

Publicerat: 2010-08-26 Kl: 20:54:12 | I kategori: Listor





Namn: Emma Katarina Jonsson
Längd: 1.69
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annastans: Ooja, nästan var som helst bara det är något eget
Tänker du på självmord:
Tycker andra du är attraktiv: Inte vet jag
Använder du droger: Verkligen inte
Röker du: Nej
Vilka shampoon använder du: Det som finns, just nu är det VO5 ?
Vilka parfymer använder du: Britney Spears, Hypnôse och DKNY (den gröna)
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: Gillar vet jag inte
Gillar du berg-och dalbana: Nej fan

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Jo
Skrattar du ofta: Japp!
Hur känner du dig just nu: Äcklig, sjuk och dum
Hur har du mått den senaste tiden: Inge vidare dåå
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Jo
Blir du lätt kär: Nej
Tror du på ett för alltid: Det gör jag säkert
Är du kär just nu: Jag älskar min nässpray
Har du blivit sårad av kärleken: Haha oja
Har du blivit lycklig av kärleken: Japp

Kommentarer
Postat av: jane

Bara bra:D Hur mår du vännen?:)

2010-08-26 @ 21:46:11
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: jane

krya på dig:(<3

2010-08-26 @ 23:58:27
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0