Vill jag ha dig nära?

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 01:58:02 | I kategori: Deep talk





Över msn är du nära

Men ändå ganska långt bort
Då kan du skriva en känsla som du kanske egentligen inte känner
Över sms är du närmre
Då visar du att du bryr dig lite mer än bara över msn
Då vill du prata med mig oftare
Då kanske du saknar att prata med mig då jag inte är vid en dator
Över telefon är du steget närmre
Då hör vi varandras röster
Hör tonfall, skratt och andra ljud
Sådant hörs inte över msn
Skulle vi träffas så skulle vi vara närmst
Det säger det mesta
Vill jag ha dig så nära?
Vill jag ens ha dig nära?











Kommentarer
Postat av: jane

Fin:)

2010-08-15 @ 13:55:42
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0