6 dagar kvar!

Publicerat: 2010-12-13 Kl: 21:34:57 | I kategori: Deep talk



 

I juni i år tog Emma studenten och sedan dess har det hänt massor, det vet vi bägge två. Denna dagen jobbade jag så jag kunde tyvärr inte se då hon gick ut på trappan men jag kom till hennes mottagning så fort jag kunde. Hon var så fin i sin vita klänning, bruna ben och studentmössa, och det leendet! Hon var så glad och jag var så otroligt stolt över henne! Jag kände mig som lill-mamma själv där jag stod och tittade på henne då hon öppnade alla fina presenter. Jag älskar henne och jag hoppas att hon en dag får arbeta med något hon verkligen trivs med, oavsett vad det nu kan vara för det är hon värd!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0