Dag 04 - Det här åt jag i dag (i går)

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 21:57:00 | I kategori: Dag 1-30



(skrev det igår men postar det i dag för i går var det ont om tid)

Dag 4
Det här åt jag i dag

Frukost
Till frukost slängde jag i mig en Risifrutti innan vi drog till Birsta. Hann inte ta en bild på den men alla vet ju hur en sådan ser ut hö hö

Lunch
Blev ju lite hungrig då jag kom hem så jag gjorde två hårdbrödmackor med salami på och en kopp kaffe, mums



Middag
Eftersom att jag inte är så mycket till kock (ännu?) så fick Sandra ta den rollen för kvällen! Hon gjorde supergod potatisgratäng med fläskfilé och beasås och jag gjorde en sallad.


 

Tack fina Sandra!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

du som är fin! tack så mycket för kvällen! :) hälsa J från angelica! ;)

2010-12-06 @ 18:03:30
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0