Dag 11 - Mina syskon

Publicerat: 2010-12-11 Kl: 23:15:00 | I kategori: Dag 1-30



Dag 11
Mina syskon

Daniel
Daniel är min lillebror som är hela 18 år nu, helt sjukt vad tiden går. Han är en raggare/rockabilly, han har brylcréme, myggjagare, skinnväst och hela köret och han står för det! Det är grymt egentligen tycker jag. Han är ganska lik mig, vi är väldigt blyga och försiktiga bägge två. Men han är en av de roligaste personerna jag känner. Vi är så sjuka tillsammans och vi skulle göra kaos med hela svenska folket om vi var med i Big brother tillsammans har vi kommit fram till! haha



Erica
Erica är min nästäldsra syster och är egentligen min halvsyster (på mammas sida) men det känns inte som det alls, hon är min riktiga syster. Vi har haft en hel del fights och kivandes men vi har alltid vetat i slutändan att det är för att vi bryr oss om varandra så mycket. Jag kan prata med henne om allt och det gör jag! Hon är äldre än mig och har ju därför mer erfarenhet då det gäller vissa saker än vad jag har, så hon kan ge bra råd. Vi kan också "balla ur" tillsammans, riktigt rejält, då folk hör eller ser oss tillsammans funderar de nog om vi verkligen är riktigt riktiga.



Therése
Therése är också min halvsyster fast på pappas sida. Hon har för den mesta delen bott i Östersund eller Hudiksvall under min uppväxt så lika bra kontakt har jag inte med henne som med de andra. Men jag vet att vi bägge två skulle vilja ha bättre kontakt men det är svårt när man bor så långt ifrån. Men då vi väl ses så tar vi alltid igen det och allt som händer i våra liv! Nu har hon tre små änglar som jag då är moster till och som har betytt mycket i mitt liv. Jag hoppas än idag att familjen Silfver ska hitta "hem" till Härnösand, det skulle vara underbart att ha hela syskonskaran på hemmaplan.



Mina syskon är de finaste

Kommentarer
Postat av: syrran

Älskar dig, sötunge!

2010-12-12 @ 17:38:58
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0