Dag 17 - Mitt favoritminne

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 20:39:33 | I kategori: Dag 1-30



Dag 17
Mitt favoritminne

Alltså jag har tänkt på detta hela dagen men jag kan inte komma på bara en sak. Det finns så många små stunder som har varit som favoriter. Men ett är ju helt klart studenten! Det kommer jag aldrig att glömma, och den känslan.. Åh!

Och det andra jag kommer på nu är ju när Minoo skulle födas. Hur jag satt i hallen på golvet och höll på att börja gråta då vi fått samtal att Erica var på väg till BB.. Jäklar vad nervös och glad jag var!

Sedan finns det en massa andra favoritminnen men dessa kände jag för att skriva om nu!


 


Kommentarer
Postat av: syrran

Älskar dig! <3

2010-12-17 @ 20:45:07
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0