Dag 20 - Den här månaden

Publicerat: 2010-12-20 Kl: 19:36:21 | I kategori: Dag 1-30



Dag 20
Den här månaden

Ja den här månaden, december, har ju haft sina ups and downs så att säga.
Jag har saknat Emma något otroligt
Jag har svurit över vädret
Jag har sjungit högt i min postbil
Jag har köpt fiina skor
Jag har kramats och pussats
Jag har längtat efter mammas mat
Jag har druckit vin
Jag har skickat julkort
Jag har hängt med fina syster och systerdotter
Jag har hängt med vänner
Jag har tyckt om att hänga med en person dagen efter utgång
Jag har köpt en julgran
Jag har sett på en massa serier





Jag ska snart fira julafton med min fina familj
Jag ska köpa klart julklapparna innan jul, det skulle vara en fördel!
Jag ska få finbesök av Emma i veckan
Jag ska på parafinbehandling imorgon, skööönt
Jag ska ha svinkul på nyår och juldagen, oavsett vad jag gör eller var jag är!


typ då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0