Idol.. va?

Publicerat: 2010-12-10 Kl: 23:51:58 | I kategori: Min vardag



Jag tror jag är den enda i Sverige som inte har sett Idol-finalen ikväll. Jag bryr mig inte så mycket. Det jag vet är att Jay är bra och jag hoppas att han kommer att spelas mer än vad de tidigare 1:orna har gjort under åren. Hoppas Cisi har det kul där nere i Globen och att hon har fått se sin Jay på nära håll!

Ikväll har jag ätit pizza (jag orkade/ville inte laga nudlar och hade inte tinat upp något kööött sååå okej?) Så nu sitter jag och funderar på om jag ska se lite mer Gossip Girl eller om jag ska lägga mig och läsa.. Svårt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag tittande inte heller, haha. om det känns bättre? ;)

2010-12-11 @ 01:29:12
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Tommy

Vem såg idol? Det var ju innebandy-vm semi final

2010-12-13 @ 08:21:08
Postat av: Emma

Ja Tommy det lär ju ha varit roligare!

2010-12-13 @ 15:45:01
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0