Julafton 2010

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 12:42:40 | I kategori: Min vardag



Julafton igår var ju toppen, som alltid. Detta var ju även första julen med Minoo (utanför magen) och första julen då jag inte bor "hemma". Efter allt julfirande så åkte jag hem till mig (kändes konstigt..) och då kom Emma till mig för att fira lillajulafton! Mys var det. Just nu ligger hon och sover i min säng sötnosen.



Idag ska vi bara mysa på här i Hääärnta. Någon som vet om det är några fik som är öppna eller måste man traska till Ica för att köpa go' brö'..? hö hö. Senare ikväll ska vi försöka oss på fläskfilé och sedan rödvin. (inte lika svårt tror jag) Vi ska väl försöka hitta någon rolig förfest och sedan blir det Parkaden för fulla muggar! YES!

Ska slänga upp bilder från igår lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0