Mitt 2010

Publicerat: 2010-12-31 Kl: 13:58:37 | I kategori: Listor



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag var på Peace and love bland annat! Så jäkla underbart! Ska lätt dit 2011 också. Några som är på?

Har du några nyårslöften?
Ska vara glad, positiv och leva livet

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja två. Syster räknas som en av mina bästa vänner så ja hon som har fått fina Minoo och sedan min vän Micke som fått en liten Astrid!

Vilka länder besökte du?
haha ja Estland en snabbis då

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 januari

Vad var din största framgång 2010?
Har jobbat som en galning och det har gett resultat! Sitter ju här nu med en egen lägenhet

Största misstaget?
haha oj var ska jag börja? Men ett är nog att jag trodde att en person hade förändrats men det visade ju sig att den är samma person, om inte värre.

Bästa köpet?
Lägenheten

Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom lägenheten och allt därtill är det nog kläder, skor, bilen och saker till Minoo

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, en massa. Mina fina vänner, min fina familj och några andra speciella personer som fått mig glad

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oskar Linnros alla låtar
Daniel Adams-Rays alla låtar
The Kooks - Seaside
Melissa Horns alla låtar
September - Mikrofonkåt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och på olika sätt. Men det lutar mer åt mer ledsen, tyvärr

Vad önskar du att du gjort mer?
Kommer inte på någonting så

Favoritprogram på TV
Pensionärsjävlar!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd in mina fina vänner på en middag

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Förutom att jag har spenderat mest tid i mina postkläder så har de andra kläderna varit jävligt snygga och MIN stil!

Den bästa nya personen du träffade?
Minoo, helt klart






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0