Sääämst

Publicerat: 2010-12-23 Kl: 23:39:08 | I kategori: Min vardag



Jag vet att jag har varit sämst på att blogga senaste tiden men jag har haft fullt upp innan jul och så vidare. Men nu ska det väl snart lugna ner sig, eller?

Imorgon är det julafton (ifall ni missat det) och då blir det ut till mammsen och fira jul där med familjen och bara må. Så mysigt! Senare på kvällen ska Emma komma och sova här och vi ska ha lilla julafton. Mys det med!

På lördag ska vi väl bara må, fika kanske (?), göra god middag och sedan köra en utgång. (äntligen!!) Myshelg med andra ord

Skulle slänga upp en bild men det verkar inte fungera alls.. Nu ska jag se klart på det siiista på den fina filmen  Holiday, älskar den, älskar Jude Law.. mmm..


Kommentarer
Postat av: Annika

Oh älskar den filmen :) vi får höras mer om birsta i veckan. God jul :D

2010-12-23 @ 23:52:14
URL: http://ankanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0