Tell my ghost

Publicerat: 2010-12-07 Kl: 23:46:34 | I kategori: Min vardag



Idag har varit en slapp dag vilket jag har behövt. Jag har en huvudvärk som jävlas på.. Inte okej. Har kikat på Ikeas hemsida och mätt och grejat här hemma på väggarna för jag måste köpa tavlor. Får se om det blir i veckan eller i helgen. Måste fasen börja köpa julklappar också. Men har jag väl börjat så går det ganska snabbt.

På torsdag ska jag äntligen få klippa till håret också. Växer ju tydligen på som bara den och det måste ju faktiskt toppas iband så på torsdag kör vi. Kommer förhoppningsvis inte synas någon skillnad för jag vill ju ha långt hår så

Fasen vad babbel, godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0