Vad hände med dig

Publicerat: 2010-12-02 Kl: 19:41:05 | I kategori: Min vardag



Igår bakade jag lussebullar
Fula blev dom..
Men vem fan gör snygga lussebullar egentligen?
Smakade inte som mammas brukar.. Det suger
Imorgon är det fredag
Då är det helg, efterlängtat
På lördag blir det utgång med Sandra och hennes kusin, askul!
Just nu är jag på dåligt humör, och jag har mina skäl
Imorgon ska jag äntligen göra mig av med saker, saker som inte är mina
Saker som jag inte vill ha i mitt hem
Just nu skulle jag behöva en kram, so bad



Nu ska jag sluta surra och gå och smörja mina fula och torra händer

Kommentarer
Postat av: syrran

KRAM! Från Parkgatan with looove! <3

2010-12-02 @ 23:54:04
URL: http://vildvittrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0