Funderingar på kvällskvirren

Publicerat: 2010-02-26 Kl: 18:32:14 | I kategori: Min vardag





Ligger just nu i sängen och funderar över hur kvällen ska spenderas. Antingen drar jag till fina Emma och umgås och bara mår eller så stannar jag hemma (på grund av snön..) och pillar naveln i min ensamhet. Men jag vill jättegärna till henne för hon är sjuk och jag måste ju pyssla om mitt lilla barn!

I vilket fall som helst så är det ju en bra början att kliva upp ur sängen och ta på sig lite kläder, eller ? Har det blivit sommar under tiden jag sovit så man kan gå runt i t-shirt och trosor och bara dra på sig ett par skor ? Nej tror inte det..

Oskar Linnros - Ack, Sundbyberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0