Morning bitches!

Publicerat: 2010-02-13 Kl: 12:57:09 | I kategori: Min vardag








Jag tror faktiskt inte att jag kunde ha fått en bättre start på en dag som denna! Underbart väder, pepp inför kvällen, bra musik på datorn, en bit mintkrokant och en finne som försvunnit! Great! Detta humör höjer mitt självförtroende en bit så idag ska jag nog banne mig ha på mig en tight tröja och tighta jeans! haha

Nu ska jag trippa ner till mamma och se om hon har lite kaffe åt sin dotter med så bra morgonhumör. Sedan ska jag börja packa och greja inför ikväll då jag ska ut med mina fina tjejer Cisi och Sonja.

 

BRA DAG!
(Skulle ha varit ÄNNU bättre om Emma var hemma..)

 

Magnus Weideskog
Jag älskar låten Lämna honom och 20 år


Kommentarer
Postat av: emma

DU ÄR SÅ FIN! Jag älskar dig så mycket <3

2010-02-13 @ 15:12:57
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0