VAD HÄNDE?!

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 20:17:36 | I kategori: Glamour



Ja igår var riktigt trevligt, förfesten var great, tjejerna var grymma och vinet var gott,  lite synd att Emma och jag inte kom in på Stads bara men det kommer nog fler tåg. Men slutet var mindre roligt..

Så när Emma och jag var på Allstar så satt vi vid ett bord på övervåningen. Vi satt och pratade med några. Då känner jag att det börjar bli väldigt varmt och att jag börjar må illa och förstår att jag är på väg att svimma.. Så jag säger till Emma att vi ska gå ut, då vi väl börjar gå så känner jag att jag inte orkar hela vägen ut och ska sätta mig ner och Emma missar mig så jag ringer till henne och säger var jag är. (Härifrån är det svart för min del så det är Emma som har berättat för mig) Hon kommer, vi börjar gå utåt men då svimmar jag, över bord, stolar och en rullstol (?), Emma hinner hugga tag i min arm så jag faller inte så hårt. Då ska vi försöka gå ut igen men jag orkar inte och ska sätta mig på en stol men svimmar igen. DÅ är det två tjejer som hjälper mig upp och vi går ut. Jag är då i chock och hyperventilerar en hel del och har skitsvårt att andas och ont i huvudet och mår illa.. Men då kommer Christoffer och hämtar oss, tack sötnosar!

Så kvällen slutade i att jag tappade mitt körtkort och min telefon. Emma hann ta min kamera för det var den enda hon såg. Körkortet har jag också fått tillbaka för det hade någon snäll själ lämnat in men såklart är mobilen stulen. Inte så kul..

Notering: Jag svimmade pga att det var så varmt, lite/dålig luft. Det hade ingenting med alkohol att göra utan jag är grymt känslig för att svimma. Men det var ungefär 2 år sedan jag gjorde det sist.

Det var min kväll..



Kommentarer
Postat av: jane

Men gumman! Fan vad hemskt! Hur mår du nu då? <3

2010-02-28 @ 20:40:24
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: victor

DET SVÄNGDE SÅ DET SVARTNA! hahahahhahah

2010-02-28 @ 23:38:22
Postat av: Emma

HAHAHA MEN PUCKO VICTOR

2010-02-28 @ 23:42:42
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0