If you don't mean it

Publicerat: 2010-01-16 Kl: 22:36:00 | I kategori: Min vardag



Dagens sysselsättning.. Scrubs och stickning, det förvånar mig inte om jag blir klar med halsduken ikväll.. Patetiskt liv jag har.. Kan inte Emma Söderström bara komma hem?! Då jag behöver henne som mest är hon i (fucking) Motala... Men jag hoppas ändå att hon har det bra.. Men att hon saknar mig för jag saknar henne.. Jag ska banne mig följa med henne nästa gång.. Jag har inget liv och detta blev ett dåligt inlägg men jag orkar verkligen inte bry mig just nu. Hejdå


Nirvana - Smells Like Teen Spirit

 


Kommentarer
Postat av: emma

du ska följa med älskling! LOVE U

2010-01-17 @ 13:08:05
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0