Fylla i meningar är kul

Publicerat: 2010-07-21 Kl: 00:08:56 | I kategori: Listor



(snodde en lista från Emmas blogg)

Jag har insett att min senaste kyss - var läängesedan
Jag pratar - ibland mycket och ibland är jag blyg och tyst
Jag tycker om - sommar och kaffe
Jag avskyr när folk - beter sig som idioter.. Då de tror att de kan göra hur de vill utan att någon annan kan bli sårad eller ta åt sig. Skärpning!
Mina närmaste vänner är - är de bästa
Min första vän hette - André Potter
Kärlek är - skit och någonting som jag inte bryr mig om just nu. Annars är det toppen
När jag borstar tänderna - brukar jag göra det bra
När jag lagar mat - tycker jag att det är kul
Jag tänder på - Insidan
Det är charmigt när - killar har humor, kan spela gitarr och sjunga och är sig själva
Det sexigaste yrket är -
Brevbärare?! Nej men.. Typ snickare... he he he.. De där arbetsbyxorna alltsåå..
Jag är rädd för - att bli ensam
Den värsta känslan är - ångest, då man förlorat någon och att vara krossad
Den bästa känslan är - att känna sig lycklig
Jag är bäst på - dricka kaffe, shoppa och lyssna
Jag är sämst på - att tro på mig själv
Om jag var ett djur skulle jag vara - en kissemiss
Om jag var en insekt skulle jag vara - en fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - en hammare
Jag kommer alltid att vara - mig själv ?
Det finaste som finns - familj
I sommar - ska jag jobba, göra roliga saker, sola, bada, umgås, må
Sist jag grät var - igår
Jag kan - Birsta ganska bra
Jag kan inte - prata inför en större mängd folk
När jag vill tänka går jag - ut och går/joggar med mp3n
När jag bakar så bakar jag - allt!
Min mobiltelefon är - en LG som jag fick köpa av fina Sonja då allt var knas!
När jag vaknar på morgonen - går jag till jobbet
Innan jag går och lägger mig - smsar jag eller läser
Just nu tänker jag på - hur veckan ser ut
Bebisar är - underbara! Ska träffa min favvobebis på torsdag!! LÄNGTAR
Idag har jag - Jobbat, sovit, ätit, fikat, duschat
Ikväll ska jag - Sova
I morgon kommer jag - Jobba och kanske drar till Birsta
Jag vill verkligen - flytta och ut och resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0