I know you really want to

Publicerat: 2010-07-10 Kl: 13:36:21 | I kategori: Min vardag



Igår spelade Dead by april och The Sounds, jäklar vad bra de var! Cisi tyckte att Dead by april var väääldigt bra.. Kanske lite för bra? Jag älskade i allafall The Sounds, vilken kvinna! Vi åkte hem med fina mammsen vid kvart över ett (skööönt), och idag har jag äntligen fått sova ut! Jag har inte fått sova ut riktigt på över en vecka (innan P&L). Det var välbehövligt.

Nu ska jag lägga mig ute i solen med mamma och glassa sedan ska vi trippa ner och bada.

PEACEHEJ

Kommentarer
Postat av: din paula

rolf klippte av det när jag låg ut och sov! vilken jävel!

2010-07-10 @ 14:06:10
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0