Bye Härnta, Hello balen!

Publicerat: 2010-06-12 Kl: 00:56:57 | I kategori: Min vardag





Ja snart säger jag hejdå till Härnösand och hej till Stockholm! Klockan 10.10 imorgon lämnar jag och Håkan Sundsvall för att bege oss till Nynäshamn för att ha en toppenkväll/helg! Jäklar som jag har fixat inför denna dag haha.. Hoppas att allting kommer att gå bra och att vi kommer att ha skitkul (vilket vi såklart kommer att ha)

Så under denna helg kommer jag nog inte blogga, men ska försöka ta en hel del bilder med lill-kameran. (Absolut på den fina klänningen!) Så den som vill nå mig och för den som saknar mig grymt mycket får helt enkelt använda sig av telefonen, antingen funktionen SMS eller Ringa ett samtal, bägge uppskattas (kanske inte beroende på vem det är he he he)

På söndag åker jag hem ensam, tur att jag har en stooor påse godis, korsordstidning och Mp3n med mig.

Pusshej, vi ses på söndag people!

Kommentarer
Postat av: ana maria

Travlig helg min flicka,..... Hoppas du har jätte rolig lycka till .....pussssss krammmmm tilldig vackra tjej

2010-06-12 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0