Men duktig jag är då

Publicerat: 2010-06-03 Kl: 20:20:31 | I kategori: Min vardag



Jobbade till 17 idag sedan sprang man en massa ärenden. Nu har jag precis kommit in efter att ha klippt gräset, duktig! Nu ska jag hoppa in i duschen, ta hand om mina händer och bara piffa! Fick veta imorse (inatt?) att det inte blir något firande av Paula imorgon eftersom att hon är sjuk.. (Kan inte dessa sjukdomar bara ge fan i mina vänner!?)

Men det är fortfarande tre tjejer (Emma, Emma och Bea?) som är sugen på att dra ut i Härnösand. Så vi får se om vi hittar fest och skjuts (går ju dåligt med bussar till Häggsjö/ mot Sundsvall nattetid he he..)



NU: Dusch

Kommentarer
Postat av: din paula

håller med jag

2010-06-03 @ 21:09:25
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0