Det kanske ser ljust ut?

Publicerat: 2010-03-22 Kl: 20:47:09 | I kategori: Min vardag





Jag har precis bakat klart lite matbröd inför min fest, enkelt och gott! Har en hel del att göra denna vecka, som att städa satan, handla, baka mer och bara greja.. Sedan att jag slutar 15-17 varje dag är inte heller så jätteskönt..

Idag var det tänkt att jag skulle fika med Sandra men det blev tyvärr inte av..
Men jag hann sola, vilket är jäkligt skönt!

Jag har fått höra att mina inlägg är ganska deppiga på senaste tiden, och jag kan erkänna att det har de varit. Jag har bestämt mig för att rycka upp mig och börja leva lite, försöka iaf. Jag vet inte om det är vårkänslor ?

Nu siktar jag på min fest, den ska bli kanon!

NU: Kaffeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0