Sleeping alone

Publicerat: 2010-03-20 Kl: 17:15:41 | I kategori: Min vardag





Igår myste jag med Emma och Chricke. Det blev en tidig kväll men vad gör det om 100 år? Jag fick sova på soffan eftersom Chrickes familj ska sälja lägenheten
( :( :( )
och har flyttat ut nästan alla sängar, men det gör inte mig något, skönt ändå. Så nu sitter jag här hemma i skogen igen och gör inte så mycket förutom att jag dampar på mina datorhögtalare som har börjat lägga av! Vilket är hemskt eftersom att de är mina små bebisar... Uscha..

Ikväll funderar jag på att umgås med grabbarna i byn för jag vet inte om jag klarar av att sitta ensam just nu. Så jag kanske tar min vintetra och traskar upp på byn i mina gummistövlar.

Det var en uppdatering, nu ska jag göra någonting annat än att blogga. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; aha, okej :)

2010-03-20 @ 18:44:16
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0