Jag vet vad jag ska göra, men gör tvärtom

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 21:47:25 | I kategori: Deep talk



Jag ska egentligen inte kontakta dig
Det vet jag
För det har jag lovat mig själv
Alltför många gånger nu
Men ändå så skickar jag iväg det där meddelandet
Meddelandet där jag undrar hur du mår och vad du gör
Trots att jag redan vet hur det är och vad du gör
För jag känner dig
Jag kan dig
Det är därför jag lovar att inte kontakta dig
För jag kan dig för väl
Kan dig och dina signaler
Dina otydliga signaler
Men hoppet är det sista som lämnar en, eller?










Kommentarer
Postat av: Sara

Med alla dina texter kan du göra en bok :)

Jag gillar texterna, vissa kan man relatera till, andra är bara mysiga även om de kan ha en ledsam ton :)

2010-05-05 @ 18:47:08
URL: http://saracb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0