Att addera till mitt hem

Publicerat: 2010-11-04 Kl: 21:00:33 | I kategori: Min vardag



Jag måste göra någonting åt min lägenhet.. Det är så kalt och tråkigt så jag vill bara gråta ibland.. Det jag måste ha är bland annat:

En borr/bitssats så jag kan borra upp tavlor, hatthylla, gardinstänger och så vidare
En till och större soffa, folk får ju inte plats i min lilla tvåsits (som jag har nu) då de kommer och hälsar på!  "Hej och välkommen! Slå dig ner på golvet eller i datastolen som ser ut som fan och är trasig!" Pinsamt...
Tavlor tavlor tavlor!
Bokhylla!
Har i princip inga böcker i min lägenhet just nu (jag har kokböcker och Elsas värld..) för jag har ingenstans att ha dem.. Så mina älskade böcker är hemma i huset..
Blommor
, typ en stor att ha i ett hörn i vardagsrummet
Lampor/lampskärmar,
hur charmigt är det med glödlampor hängandes från taket då..? Inge ligg då inte!



Jag ska försöka fixa en del av de där sakerna på listan nästa vecka då jag får låna en släpvagn! Det längtar jag till

Kommentarer
Postat av: sandra

ahahahaha!! "inge ligg då inte" HAHAHAHAA!!! <3

2010-11-05 @ 01:15:42
URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; haha jag med! hatar att skrapa.. men nu känns det bättre :D blödde inte ens!!

2010-11-05 @ 16:24:10
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; jag ska hoppas åt dig :D

2010-11-05 @ 16:28:06
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0