Blä på snön

Publicerat: 2010-11-11 Kl: 21:03:49 | I kategori: Min vardag



Kul att det är snö då.. inte.. Visst, det är jättefint och mysigt. Men inte lika mysigt då man jobbar som brevbärare och ska försöka dela ut post till folk som inte har skottat vid lådorna så man fastnar! Usch.. inte okej.


Mycket bättre!


Idag var jag så duktig, vek och slet sönder alla kartonger som jag har haft från soffan, bokhylla och plockade ihop lite tomglas och så vidare för att sedan åka med dem till återvinningen. Vad händer då? Jo, bilen frös för mycket för att vilja låsas upp... Så då var det bara att traska till Ok för att köpa låsolja. Kallt var det och hungrig var jag! Hej huvudvärk! Sedan då låsoljan började fungera så var det en söt granngubbe som hjälpte mig att skotta av bilen, gulle han!

Så nu sitter jag här, nybadad och har gjort matlådor av resterna från middagen: Korvsås (typ?) och spagetti, asgott

Imorgon blir det jobb och sedan får vi se vad jag får för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0